wtorek, 18 października 2011

Smaczna porcja.

Witam! Dzisiaj będę opisywał dla was zupkę firmy Culineo, ale zanim przejdę do opisu mam dla was wiadomość.Wpadłem na pomysł, w moich postach zacznę również opisywać własną opinię na temat makaronu, czyli tak zwanych klusek.Zacznę opisywać również makaron, gdyż  jadłem ostatnio zupkę, którą będę opisywał w czwartek i różniła ona się bardzo od reszty, właśnie przez makaron dlatego też będę go opisywał.

Zupka na dziś jest wytworem firmy Culineo i ma smak pomidorowy (jakby miała mieć jakiś inny :D).
Jest to zupka jedna ze smaczniejszych, gdyż nie jest ona ani za ostra , ani za słona lecz w sam raz.
Zupkę tą polecam wszystkim smakoszom dań którzy chcą poczuć smak potrawy a nie dobrze dobrane przyprawy, zupka smakuje jak babcina zupa pomidorowa (oczywiście bez dodatku śmietany). Jest bardzo smaczna i pożywna i naprawdę polecam ją osobą, które stawiają na prawdziwy smak dania. Makaron jest gruby i posiada smak, czuć smak makaronu i jest to bardzo pozytywne, gdyż nie zawsze spotkamy się z dobrym, smacznym makaronem dzięki któremu zupka będzie smakować jeszcze lepiej, tak jak w przypadku moich dwóch poprzednich postów makaron w zupkach, które do tej pory opisywałem był świetny.


Zdjęcie przedstawia różne zupki tej firmy o których to też będę pisał, nas interesuje pierwsze zdjęcie z lewej.
Czas na opis zupki, tak moja ulubiona część pisania postów.

Skład zupki :

-Makaron instant (86%): mąka pszenna, olej palmowy, stabilizator, substancje spulchniające.
-Mieszanka smakowa (14%): sól, pomidory suszone (23%), cukier, skrobia ziemniaczana, wzmacniacze smaku, warzywa suszone (2,6%) takie jak: cebula, natka pietruszki, sok z buraka; barwniki, aromaty, ekstrakt drożdżowy suszony, regulator kwasowości, olej palmowy, chili.

Sposób przyrządzenia :

1) Włóż makaron do głębokiego naczynia i wsyp przyprawy.
2)Zalej około 320 ml wrzącej wody.
3)Przykryj, pozostaw na 3 minuty, a potem dokładnie wymieszaj.

Tak oto nasza zupko została przyrządzona.
Podsumowując !
Zupka jest bardzo smaczna, ilość przypraw jest bardzo ograniczona przez co smak jest taki sam jak w przypadku domowej zupy pomidorowej, makaron jest gruby i smaczny przez co możemy cieszyć się zupką jeszcze bardziej. Polecam ją wszystkim smakoszom zupek Yekk.

2 komentarze:

  1. Tomku moja mitologiczna armia przez twoją zupkę jest niezwykle posłuszna, teraz będę mógł pokonać Zeusa i jego podwładnych. Dziękuję ci, sam jej nie jadłem, ale skosztuje. Bo chcę panować na światem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię mój drogi kolego z CS'a i LoL'a i MW2 i innych OP gier. Widzę, że zmieniłeś swój życiowy cel i chcesz zawładnąć nad ludźmi poprzez zupki! To się ceni.
    Twój blog jest niezwykle ciekawy i same przysmaki są opisane, właśnie dziś dzięki Twoim zupkom przetrwałem jakże ciężki dzień! Dziękuje!
    Pozdrawiam Hei "Wojtas" Heiovsky

    OdpowiedzUsuń