czwartek, 13 października 2011

Diabolo pomidoro.

Mam zaszczyt dziś opisać dla Was zupkę firmy Knorr, która nazywa się Diabolo pomidoro.


Taa, jest to zupka wprost z piekła rodem , która swoim smakiem wypala całe nasze wnętrze, dzięki niej już nigdy nie poczujemy innego smaku.Zupka ta jest bardzo ostra i polecam ją ludziom, którzy uwielbiają ostre jedzenie i smak zupy pomidorowej, mieszanka doskonała.Firma Knorr jest chyba "najporządniejszą" firmą, którą znam, a chodzi mi o to, że nie musimy obawiać się tandety lub złego smaku, gdyż jest to bardzo znana firma.
Wracając do zupki jak już mówiłem jest ona bardzo pikantna i smaczna a na dodatek jest o smaku pomidorowym. Jest to mój przysmak i polecam go wszystkim osobom na świecie. Jednak minusem jest to,że ta zupka w przeciwieństwie do zupki pomidorowej firmy Amino zawiera konserwanty. Czas na zdjęcie samej zupki oto one:



W skład zupki wchodzi :

- kluski (83%): mąka pszenna, tłuszcz roślinny, skrobia modyfikowana, sól, substancje spulchniające.
- mix przyprawowy(17%): sól, pomidory suszone(23%), cukier, przyprawy, substancje wzmacniające smak i     zapach, aromaty, skrobia, sos sojowy suszony, maltodekstryna, tłuszcz kurzy, regulator kwasowości.

Jak przeczytać możemy ta zupka zawiera więcej składników sztucznego (chemicznego) pochodzenia.

Sposób przygotowania :

Kluski i zawartość saszetki wrzuć do naczynia i zalej 350ml (1,5 szklanki) gorącej wody. Dokładnie wymieszaj i zostaw na 3-5 minut.

Więc podsumowując jest to zupka bardzo ostra, bardzo niezdrowa, bardzo pomidorowa i bardzo smaczna.
Polecam ją wszystkim fanom zupek pomidorowych oraz całemu Światu, gdyż jest to coś czego, każdy musi spróbować, właśnie to powoduje, że ludziom chce się żyć pełnią życia, nie wierzycie ? Spytajcie studentów!

SPRAWY ORGANIZACYJNE !

Chcę powiadomić Was drodzy oglądacze, że posty na blogu będą publikowane we wtorki i czwartki oraz o bardzo miłej niespodziance, którą (mam nadzieję) uda mi się zorganizować.

Pozdrawiam Yekk.

11 komentarzy:

  1. Tomku, cieszę się iż znowu wskazałeś mi drogę w ciemnościach, oświeciłeś mnie w sprawach zupek chińskich. Twój blog zaczyna być moim duchowym przewodnikiem, ponadto uważam że każdy student powinien mieć go ustawionego na stronę domową.
    Jutro z samego rana kupię zupkę aby przekonać się o ogromnej sprawiedliwości twojego osądu.
    Pozdrawiam
    Paweł P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pawle dziękuje za twoje komentarze!
    Są one bliskie memu sercu, gdyż ja sam w mych poprzednich latach doświadczyłem tego samego odczucia co ty. Dzięki właśnie takim ludziom jak ty mogę pisać dalej.
    Pozdrawiam Tomasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yekku pomóż! Mój czajnik nie dogotowywuje prawidłowo wody przez co moje kluski nie są takie jak powinny! To wina mojego prądu, wody czy może złej aury panującej wokół czajnika?
    POMÓŻ OD TEGO ZALEŻY MÓJ OBIAD
    czekam
    Rychu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Ryszardzie, z czego masz wykonany owy czajnik? Woda powinna być dobra prąd też .
    Problem tkwi w czajniku jeśli jest on wykonany ze złego materiału twoja woda i prąd na nic się nie zdadzą.
    Pozdrawiam Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Są to z pewnością duromery, całkiem dobrej jakości. Tak sądzę. Jako doświadczony ZupkizmoChińczyk powinieneś mieć jakieś sposoby na naprawienie złych zupek.
    Wypatruję odpowiedzi
    Rychu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryszardzie muszę Cię zmartwić...
    Twoją zupką zawładną demon, być może, że sam szatan. Musisz odprawić egzorcyzm, weź woreczek z przyprawami zalej to gorącą wodą, makaron zaś w zimnej, gdy makaron zacznie mięknąć wsadź go do gorącej wody gdy zobaczysz unoszący się dym będzie to znak, że demon został wygnany.
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Okej, postaram się jak najprędzej odprawić egzorcyzm, wstaw się za mnie do Knorra aby mnie złe siły nie opętały.
    Trzymaj kciuki!
    Ryszard

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż Ryszardzie mogę się mylić, w końcu jest to zupka która nazywa się diabolo pomidora tak więc niczym dziwnym jest zła aura wokół tej zupki, jest mroczna i tak ostra, że sprzęt zaczyna wariować .
    Toamsz

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak więc próba oczyszczenia jej może sprawić, że będzie jeszcze gorzej?

    OdpowiedzUsuń
  10. sorry ale obok czegos ostrego to ona nawet nie lezała, własnie sobie ją jem i oceniam na 3/10

    OdpowiedzUsuń