wtorek, 11 października 2011

Saga pomidorowa : Rozpoczęta!

Dzisiaj mam zaszczyt oznajmić wam początek Wielkiej Sagi pomidorowych zupek chińskich.
Przez następne 2 może 2 i pół tygodnia będę pisał tylko o zupkach smaku pomidorowego (mam zamiar podzielić bloga na takie sagi aby przez dany okres czasu skupiać się właśnie na jednym rodzaju zupek).


Pierwszą zupką którą będę opisywał jest zupka firmy Amino o smaku pomidorowym :



Jak widać na napisie w lewym dolnym rogu ta zupka nie ma żadnych konserwantów .
W jej skład wchodzi :
- kluski (86%) :mąka,pszenna, tłuszcz roślinny, skrobia modyfikowana, sól, substancje spulchniające.
- mieszanka smakowa (14%) :pomidory(50%), sól, cukier, skrobia, substancje wzmacniające smak i zapach.

Masa netto wynosi 64 g.

Teraz opiszę sposób przyrządzenia tej oto zupki :
1. Kluski i zawartość saszetki wrzuć do naczynia.
2. Zalej 400 ml (2 niepełne szklanki), gorącej wody.
3. Dokładnie wymieszaj.
4.Odstaw na 3-5 minut.

I w ten oto sposób przyrządziliśmy naszą zupkę.

Po zjedzeniu tej zupki mogę powiedzieć, że jest ona mocno przyprawiona i polecam ją ludziom, którzy bardzo lubią pikantne lub słone jedzenie, jest bardzo smaczna i czuć w niej smak pomidorów(piszę to gdyż są i takie zupki, które nie smakują tak jak powinny :OO), jest ona jedną z moich faworytek i naprawdę warto jej spróbować Yekk.

8 komentarzy:

  1. Tomku ta recenzja wpłynęła znacząco na moja decyzje - od dzisiaj jem tylko te zupki które ty, jako autorytet w tej dziedzinie, polecisz

    Dziękuje Ci bardzo gdyż dzięki twoim słowom mogę bez skrępowania raczyć się zupkami pomidorowymi firmy Amino
    Pozdrawiam
    Paweł P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co Pawle będę próbował opisać wiele zupek aby pokazać wam, że są one dobre, smaczne i niezdrowe. Pozdrawia Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje jakże ważne dla mnie zdanie jest nie podważalne. Zupka rzeczywiście jest oryginalna i ma smak pomidorowy. Tomaszu moje życie nabrało sens dzięki Twoim zupkom. Ucz mnie dalej mistrzu jak robić te zupki i które próbować żeby mieć tak umięśnioną posturę jak Twoja. Uwielbiam Twój blog. Pozdrawiam z dalekiej klatki nr 3. Dawid.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawidzie dziękuje za skomentowanie tego oto postu.
    Mi również podoba się twój blog jest bardzo oryginalny i starannie prowadzony .Pozdrawiam z dalekiej klatki nr10. Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobry wybor, nie za drogi, wszędzie dostaniesz, nawet w bezdomce i ten bardzo przydatna strona! teraz wiem co jem

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za komentarz panie informatyku cieszę się, że panu pomogłem.

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobra to ja też od dzisiaj będę spożywać tylko zupki polecane przez Ciebie T o m a s z u ~ XD
    Pozdrawia. Malina! Niah~ :3
    i głodna jestem......

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się Malino, że postanowiłaś posłuchać mego głosu nie martw się nie zawiodę ani Ciebie ani Was wszystkich .
    Pozdrawiam Tomasz.

    OdpowiedzUsuń